Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Daňová evidence, účetnictví => Téma založeno: marry.lu Březen 14, 2011

Název: doklady při provozování eshopu
Přispěvatel: marry.lu Březen 14, 2011
Dobrý den, budu mít malý eshop a budu neplátce DPH
Chtěla bych se zeptat, mohu při prodeji zboží vždy vystavit paragon ať už se jedná o osobní odběr, platbu předem na účet, dobírku
Jen bych na něj uvedla např. ,,placeno zálohou, k úhradě 0\" nebo ,,placeno dobírkou\" ,,placeno v hotovosti\"
jde to tak, nebo musím do balíku vyplnit fakturu. Na paragonu by byly náležitosti jako - jméno příjmení, sídlo, IČO, datum, věta ,,podnikatelka je zapsána v obchodním rejstříku\"

A u přijatých faktur, které platím dopravci hotově stačí aby mi dopravce vyplnil potvrzení o zaplacení, to sešiju k faktuře a uložím je to tak?
Případně budu-li platit dodavateli převodem, připojím k přijaté faktuře měsíční výpis z účtu.

Omlouvám se, za možná hloupé dotazy, ale začínám a nikde jsem přesný popis účtování do evidence  nenašla, děkuji moc a pomoc