Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Živnosti => Téma založeno: havelkovam Březen 10, 2012

Název: cizinci a účetnictví
Přispěvatel: havelkovam Březen 10, 2012
Dobrý den,
mám dotaz ohledně mého nového klienta. Je to Slovák, který má u nás živnostenský list od roku 2008, není zapsán v OR, je u nás přihlášen na sociálce, zdrávce, atd., místo podnikání má také zde v ČR, trvalé bydliště má však na Slovensku. Bývalá účetní mu vedla daňovou evidenci. Je to správně? Všude se dočítám, že všichni cizinci musí vést podvojné účetnictví. Uplatňuje výdaje procentem z příjmů. Navíc, k 1/2012 ukončil živnost. A jak bych měla dále pokračovat? Od roku 2011 se změnily pravidla pro cizince. V případě přerušení živnosti třeba na 3 měsíce, se ho již týkají nová pravidla, tedy že by snad mohl vést daňovou evidenci již od roku 2012 (v případě, že měl vést podvojné účetnictví)?

Děkuji