Jak podnikat - diskuzní fórum
Témata => DPH => Téma založeno: Marty_99 Březen 07, 2012
-
Dobrý den,
zajímalo by mě, jak to správně udělat se zálohovou fakturou v případě pdp. Dočetla jsem se, že v tomto případě nejsem při úhradě povina vystavit daňový doklad. Znamená to tedy, že daňový doklad doklad vystavím až po realizaci zakázky?
Uvedu příklad, jen jestli tomu dobře rozumím:
1.3. vystavena zálohová faktura na 10.000,- Kč (jen by mě ještě zajímalo, zda u té zálohovky bude vyčíslená sazba daně???)
5.3. uhrazena - pro mě to ale tedy nic neznamená a nejsem zatím povina vystavit daňový doklad
5.4. probíhá realizace v hodnotě 15.000,- Kč - musím vystavit do 15 dnů daňový doklad
6.4. vystavím daňový doklad k přijaté platbě 10.000,- a zároveň vystavím fakturu, kde odečtu zálohu a bude sloužit pouze jako daňový doklad
pro zbývajících 5.000,- (u této faktury by mě zajímalo, když budu provádět odpočet zálohy, mám u této částky vyčíslit sazbu DPH nebo tam
mám být nulová????)
Moc vám děkuji.
Martina