Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Podnikání => Téma založeno: Forum Říjen 17, 2011

Název: Změna účetního systému a sklad
Přispěvatel: Forum Říjen 17, 2011
Dobrý den paní Zdeno,

uvažuji nad přechodem na jiný účetní systém, ale co jsem nevymyslel je to, jak tam přehodit stav skladu? Sklad sice naplním kartami, ale dokud nevytvořím příjemku, která je svázána s nějakou formou úhrady (kterou ale vlastně nedělám, jen převádím data z jednoho programu do druhého), tak nejsem schopen naplnit sklad na aktuální zásoby. Co se týče faktur a ostatních, tak tam začnu od nuly, ale se skladem musím pokračovat tam, kde jsem přestal ve starém systému. Neumíte mi pomoci, jak z toho ven?

Děkuji!
Název: Změna účetního systému a sklad
Přispěvatel: Zdena Říjen 17, 2011
Dobrý večer. Co si vytvořit fiktivního dodavatele (nazvat jej například Převod skladu) a vystavit si jednu velkou, případně řadu fiktivních dodavatelských faktur? Pokud vám program neumožní zadat úhradu bez pohybu peněžních prostředků, tak bych úhrady prohnala pokladnou jako nedaňové výdaje.
Název: Změna účetního systému a sklad
Přispěvatel: Forum Říjen 18, 2011
Díky, něco podobného mě taky napadlo, ale právě jsem si nebyl jist, zda by to při případné kontrole prošlo to takto udělat.
Název: Změna účetního systému a sklad
Přispěvatel: Zdena Říjen 19, 2011
Pro vedení daňové evidence neexistují žádná závazná pravidla jako pro vedení účetnictví, takže není za co udělit pokutu. Jestliže těmito operacemi nijak neovlivníte základ daně, tak kontrola nemá co vytýkat (hlavně nemá co doměřit).