Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Brigády, Dohoda o provedení práce, o pracovní činnosti, příležitostná činnost => Téma založeno: valka Leden 04, 2012

Název: Vrácení zboží zákazníkem
Přispěvatel: valka Leden 04, 2012
Jsem OSVČ, plátce DPH a podnikám v oboru maloobchod a velkoobchod (prodej náhr. dílů a příslušenství na auta). Zákazník si objednal el. poštou zboží (nejedná se o E SHOP) a po jeho obdržení službou PPL ho chce bezdůvodně ve lhůtě 14 dnů vrátit včetně vrácení zaplacené částky. Musím zboží vzít zpět a vrátit peníze ? Děkuji.
Název: Vrácení zboží zákazníkem
Přispěvatel: JANAA Leden 04, 2012
Dobrý den, no řekla bych, že je tu směrodatné, co máte uvedeno v obchodních podmínkách, nebo v nějaké smlouvě....ale v rámci dobrého jména firmy bych asi zákazníkovi vyhověla, ač je to nepříjemné. Jana
Název: Vrácení zboží zákazníkem
Přispěvatel: danko Červenec 11, 2012
Dobrý den, potřebovala bych poradit manžel má sro, objednal balíček zaplatili jsme hotově, ale poté jsme posílali vše zpět. Peníze nám zaslali na BU, jak to mám zaúčtovat? Děkuji za pomoc, pořád se tady s tím patlám a nevím jak do toho:-ú Zaúčtovala jsem normálně, do pokladny výdej 504,343/211 s plusem, pak to samé s mínusem a do banky jako příjem s poznámkou, že to je vrácené zboží bez vlivu na dph? mám to dobře? Díky Daniela
Název: Vrácení zboží zákazníkem
Přispěvatel: Marie Červenec 11, 2012
Já bych účtovala takto:
Výdej za balíček : Stejně jako Vy
Vrácení balíčku : Interním dokladem : 378/504,343
Příjem na Bú : 221/378