Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Daňová evidence, účetnictví => Téma založeno: Christienka Leden 22, 2013

Název: faktury na dobírku
Přispěvatel: Christienka Leden 22, 2013
Dobrý den,
včera jsem někde vyčetla, že v případě, že zaplatím koupené zboží na dobírku, tak nestačí mít jen přijatou fakturu na mé jméno (jsem živnostník - neplátce DPH), ale zároven je nutné si založit i lísteček od dodejce balíčku - jako důkaz o zaplacení. Je to opravdu nutné? Protože jinak mám docela problém... brala jsem za nutné mít faktury - většinou jsou i originál podepsané a na nich je napsáno - zaplaceno na dobírku a byly přiložené v balíčku se zbožím, ale lístečky jsem asi vyhodila.. Prosím o radu, co ted. Můžu si to napsat do nákladů?
Název: faktury na dobírku
Přispěvatel: Christienka Leden 22, 2013
A když už jsme u faktur, tak by mě i zajímalo, jestli nevadí, že u objednávek z e-shopu zákazníkům píši faktury - jak plátícím předem na účet, tak na dobírku a těm, kterým prodávám přímo, vystavuji jen paragon. Dělám to dobře? Je jedno, jaký doklad vystavím?