Dobrý den, můžete mi prosím poradit s mým problémem? Mám internet. obchod fungující na principu přeposílání objednávek. S dodavatelem ( prodejcem ) mám uzavřenou smlouvu o zprostředkování. Ve smlouvě je mimo jiného uvedeno, že se prodejce zavazuje poskytovat informace nezbytných pro uzávírání kupních smluv ( objednávek ), zejména xml export skladového zboží ve formě textů a fotek,možnost vzdáleného importu objednávek, informace o realizaci či nereal. obchodu. V dalším bodě ale je tato věta: Prodejce nenese žádnou odpovědnost za výpadky dodávání informací ( xml ) , aktualizace nabídky či problémy internetových obchodů s vyřizováním objednávek. Další bod je : Prodejce se zavazuje vždy nejpozději do 15.pracovního dne kalendářního měsíce předat zprostředkovateli vyúčtování obsahující souhrnný přehled jednotlivých realizovaných objednávek v předcházejícím kalendářním měsíci. Závěrečné ustanovení zní: Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět. Výpovědní doba činí 1 měsíc a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. Vypovězení smlouvy se žádným způsobem nevztahuje na práva a povinnosti stran, které vznikly na základě smlouvy před tímto vypovězením. Strany si dále vyhrazují právo od smlouvy odstoupit, budou-li k tomu dány zákonné důvody podle zákona či této smlouvy. Můj problém je , že mi prodejce po roce spolupráce začal před vánocemi posílat ve feedu ( informace k produktům xml ) pouze velkoobch. ceny, tudíž mi znemožnil prodej.
Po upozornění, že jsem musela obchod zavřít se nic nedělo. Nekomunikovali. Nehledě na to, že nedodržují termíny pro zasílání vyučtování. To posílali vždy až po mé několikáté žádosti, tak 1x za dva - tři měsíce. Poslední přehled vyučtování za prosinec mi do dneška neposlali. Psala jsem jim několikrát e-mail s upozorněním na nefunkční data xml, 31.1. jsem jim poprvé napsala, že chci odstoupit od smlouvy dohodou a že nemohu dodržet výpovědní dobu, protože mám obchod vypnutý z důvodu špatných cen aktualizovaných od nich. Také že žádám o poslední přehled vyúčtování. Od té doby jsmem jim psala ještě 2x jestli by se mi mohli vyjádřit, zda souhlasí s odstoupením dohodou. Na emaily nereagují i když mi příjde potvrzení o přečtení, já a už bych to chtěla dořešit. Prosím tedy o radu: mám poslat nějaký dopis o odstoupení od smlouvy o zprostředkování s okamžitou platností, nebo musím dodržet 1 měsíční výpovědní lhůtu. A mohli by jste mi prosím poradit jak formulovat tento dopis, neumím v tom chodit a nevím jak se toto řeší.Předem vám děkuji za rychlou odpověď, potřebuji toto rychle dořešit, abych mohla obchod znovu otevřít s novým dodavatelem. Děkuji K.