Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: v jaké formě archivovat doklady při odpočtu procentem?  (Přečteno 1437 krát)

zurek

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6

Jde o daň z příjmu fyz. osob počítanou procentem při volné živnosti. Je třeba pro účely dokumentace archivovat k vydaným fakturám nebo paragonům také nějaké další náležitosti (něco jako přijmové doklady, jako když se vede peněžní deník a lepit to po řadě do nějakého sešitu)? Stačilo by prostě vytisknout všecky faktury na jednu hromadu, k tomu přidat všecky paragony (samozřejmě očíslované, aby se v tom dalo vyznat) a přiložit excelovou tabulku, kde ke každému dokladu bude řádek příjmu? nebo je třeba taky schraňovat výpisy z účtu z banky? Nebo ještě něco dalšího?
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
v jaké formě archivovat doklady při odpočtu procentem?
« Odpověď #1 kdy: Leden 07, 2012 »

Jestli máte hodně faktur, tak bych je ani netiskla, jen archivovala na CD nebo na flash disku. Vytiskla bych až v případě kontroly (což u paušalisty nepředpokládám), která by je vyžadovala. Jinak bych udělala excelovou tabulku, jak píšete. Pokud přijímáte platby na účet, tak zachovejte výpisy.
IP zaznamenána
Stran: [1]