Dobrý večer,
mám e-shop, vedu DE. Mám následující problém a potřebovala bych poradit, jestli je to možné:
Zákazník objednal zboží na dobírku, zboží jsem odeslala s tím, že mi částka přišla na účet (poštovní dobírková poukázka A), tudíž byla vystavena faktura.
Když zákazníkovi zboží dorazilo, rozmyslel si to a poslal zboží nazpět s tím, že mu mám peníze vrátit fyzicky na jeho adresu. Takže jsem tak na poště učinila, zaplatila a dostala doklad.
dotaz:
1) k vydané faktuře vystavím dobropis?
2) bohužel se mi podařilo ztratit doklad o zaplacení z té pošty a teď nevím, zda mi pošta vystaví nějaký náhradní doklad nebo jak to mám, prosím, zaevidovat a dát do pořádku?
3) Jak zaevidovat do DE záporný úrok z výpisu z banky (podnik. účet), vím, že kladné se evidují jako kapit. majetek, ale jak je to se záporným úrokem?
Moc děkuji za pomoc
Pavla