Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Podmínky pro živnost elektroinstalaterske práce  (Přečteno 1421 krát)

Klaveska1

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1

Dobrý den,
jsem automatizační technik vyučený, jako elektromechanik pro silnoproud mám §6 vyhlášky 50/1987 Sb. praxi mám 15let a potřebuji poradit jaký paragraf vyhlášky 50/1978 Sb. potřebuji pro založení živnosti, jejíž náplní bude:
1)stavba elektrorozvaděčů
2)připojení periferních zařízení do rozvaděčů
3)naprogramování poloautomatů v rozvaděči
4)servis již zprovozněných zařízení

V seznamu živností řemeslných mi k tomu přijde nejbližší:
1)Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení

Děkuji za odpověď
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Podmínky pro živnost elektroinstalaterske práce
« Odpověď #1 kdy: Říjen 06, 2011 »

Pročtěte obsahové náplně živností řemeslných, najdete například zde:
http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/zivnostenske-podnikani/obsahove-naplne-zivnosti-remeslnych/1000574/50584/

Kvalifikovanou odpověď podá živnostenský úřad.
IP zaznamenána

metaxa

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1
Podmínky pro živnost elektroinstalaterske práce
« Odpověď #2 kdy: Říjen 10, 2011 »