Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: živnost a výdaje  (Přečteno 2024 krát)

spartan13

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
živnost a výdaje
« kdy: Únor 21, 2010 »

Nevěděl jsem přesně kam zařadit dotaz, takže píšu do této sekce.

Živnost mám registrovanou od 17.2.2010, jsem student a abych neplatil sociální pojištění tak musím do 8 dnů uvědomit příslušný úřad. Totéž musím udělat na svou zdravotní pojišťovnu. (potom budu platit jestli jsem správně pochopil cca 7% ze zisku)

1)mohu nahlásit, že jsem student na jiném úřadě, než je moje trvalé bydliště? Při tomto nahlášení pouze řeknu, že jsem student, nebo musím mít potvrzení o studiu? Nebo ho stačí doložit až později. (Momentálně mám totiž pouze jedno)

Někde jsem totiž také četl, že stačí na příslušném úřadu nahlásit do dubna daného roku, že jsem student ale to bude asi až v době, kdy už budu aktivně podnikat.

Nerad bych \"podcenil birokracii\" a zbytečně platil něco co nemusím, jelikož tento rok ani zisky nebudou moc velké.
IP zaznamenána

spartan13

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
živnost a výdaje
« Odpověď #1 kdy: Únor 22, 2010 »

Vím, že to byl asi špatný dotaz. Zjistil jsem si více a bylo mi napsáno, že těch 8 dní je snad až od dalšího měsíce, můžete mi to někdo potvrdit?
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
živnost a výdaje
« Odpověď #2 kdy: Únor 22, 2010 »