Dobrý den,
předem se omlouvám za znovuotevření starého tématu, ale vhodnější jsem nenašel a zakládat nové mi přišlo nadbytečné.
Dotaz:
Jedná se mi o to, jaký doklad je třeba vystavovat pro zákazníky e-shopu. Provozovatelem e-shopu je firma s.r.o., plátce DPH.
Stačí zákazníkům při odběru zboží do 10000 (valná většina objednávek) vystavovat pouze zjednodušený daňový doklad?
Zase v odpovědi na předchozí dotaz uvádíte, že záleží na přání zákazníka, jaký doklad chce, tak nevím...
Celé by to řešilo vystavování běžného daňového dokladu pro všechny bez rozdílu, toho se týká můj druhý dotaz. Jak jsem se dočetl zde:
http://www.jakpodnikat.cz/danovy-doklad-nalezitosti.php , tak náležitostí běžného daňového dokladu je mimo jiné \"jednotková cena bez DPH\" Tady mám bohužel problém s výkladem slova jednotková, e-shop prodává zboží jak na kusy, tak na metry. Je to tedy tak jak si myslím, že je nutné uvádět na faktuře vždy cenu bez DPH za 1 kus resp. 1 metr, i když si člověk objedná třeba 5 ks či 0,3 metru. Nebo je jednotkovou cenou myšlena cena bez DPH za objednanou položku a měla by se tedy uvádět cena bez DPH za zmiňovaných 0,3 m, či 5ks.
Děkuji za objasnění.