Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Vedlejší OSVČ?  (Přečteno 2301 krát)

TomPce

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 4
Vedlejší OSVČ?
« kdy: Duben 07, 2010 »

Dobrý den? Prošel jsem již několik topiců a odkazů ale stále moc nechápu, za jakých podmínek můžu být vedlejší OSVČ. Moje situace. Jsem student VŠ a již 3. rokem pracuji, ale POUZE na poloviční úvazek (4 hod. denně) . Měsíčně si vydělám cca 6. tis. Můžu navíc začít podnikat jako vedlejší OSVČ? Na několika www jsem našel, že musím mít nějaký minimální měsíční příjem?! A pokud to půjde, kde a jak sdělím, že chci být vedlejší OSVČ? Děkuji za odpověď předem. Tomáš
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Vedlejší OSVČ?
« Odpověď #1 kdy: Duben 07, 2010 »

Je vám méně, než 26 let? Jakou máte v práci smlouvu _ prac.poměr, dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce? Výše příjmů ze zaměstnání už není důležitá.
IP zaznamenána

TomPce

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 4
Vedlejší OSVČ?
« Odpověď #2 kdy: Duben 07, 2010 »

Dobrý den. Letos mi bude 24. Mám pracovní smlouvu v rozsahu 4 hodiny uzavřenou na dva roky. Nevadí, že tedy pracuji jen na polovinu úvazku?
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Vedlejší OSVČ?
« Odpověď #3 kdy: Duben 07, 2010 »

Tak to jste tuplovaná OSVČ vedlejší:-)
1. Jste nezaopatřeným dítětem. Vaše výdělečná činnost není překážkou. Stačí, že se soustavně připravujete na budoucí povolání (u VŠ nehraje roli ani forma studia) a nedosáhl jste věku 26 let.