Jestli mohu vyjádřit svůj názor, tak si myslím, že je úplně jedno, kam co zapíšete. Z daňového hlediska to vyjde nastejno. Buď máte příjem či výdaj zapsaný v daňové evidenci, nebo si doladíte základ daně až v tabulce E v souladu s ustanovením § 23/2/c) bod 2. ZDP.
Já se snažím nacpat do DE všechno, co se dá (i nedá), ať mám všechno pohromadě v jednom šanonu. Když není kudy nacpat (nemám pohyb ve financích), tak si vytvořím interní doklad, na který si velmi podrobně rozepíši, cože to provádím a proč to vůbec dělám, abych po čase zbytečně nehledala a nezmatkovala. Do peněžního deníku (DE) zapíši jako nepeněžní operaci s odvolávkou na číslo ID. Podotýkám, že tak činím v rámci sebeobrany před vlastní blbostí:-)
Sociální a zdravotní rovnou eviduji jako nedaňový výdaj, takže se mi na řádek 102 vůbec nedostane.