Témata > Podnikání

Začít podnikat, či raději ne?

(1/3) > >>

Jakub Musil:
Ahoj,
 jsem 18-ti letý student, webdesignér. Mám několik webových projektů, na kterých bych v brzké době chtěl dlouhodobě zobrazovat reklamu, jak AdSense, tak i reklamu smluvenou přímo se zájemcem. Jelikož vím, že půjde o dlouhodobou činnost rozhodl jsem se zřídit si živnost, dle Vašeho doporučení \"Reklamní činnost a marketing\".  

Než se do všeho pustím, raději se Vás ještě zeptám na poměrně dost důležitou věc.
V případě, že již budu mít výše zmíněnou živnost a jsem student. Kolik budu muset z reklamy vydělávat měsíčně, aby se mi živnost vyplatila a byla zisková?
Jak vysoké jsou náklady spojené čistě jen s živností ročně?
Co vše jako živnostník student budu muset tedy platit a co ne?

Četl jsem Váš web a moc mi pomohl, avšak raději si ověřuji, zda jsem pochopil určité části webu správně.

Děkuji za pochopení a brzkou odpověď.
Přeji příjemný zbytek dne

Zdena:
Jednu obšírnou debatu na téma student a daně si můžete přečíst:
http://www.sagit.cz/pages/MessageBlanksql.asp?cd=7&typ=r&str=14&hledany=&obdobi=10;2007&ClubID=0&MessageID=70534

Stanislav1964:
Zároveň doporučuji nastudovat Obchodní zákoník - o ručení veškerým svým majetkem/ a i tím co můžete zdědit/ a rovněž Exekuční zákon.

EU-Firma: