V oblasti příjmů to chápete dobře. Přiznáte všechny příjmy, kterých jste docílila v souvislosti s podnikáním ? penízky, které přišly na osobní i podnikatelský účet a které jste případně přijala v hotovosti.
Stejně budete postupovat v oblasti výdajů. Uplatníte si výdaje, které jste prokazatelně zaplatila, třeba ze soukromého účtu. Hlavní je, že výdaj je daňově uznatelný, to znamená, že je vynaložen v souvislosti s vaším podnikáním. Proberte si výdaje, které odešly z osobního účtu, a u každého zvažujte, zda splňuje podmínku daňové uznatelnosti. Například bankovní poplatky za vedení osobního účtu jsou především vaší soukromou záležitostí, ale zaplacenou fakturu za materiál, který jste potřebovala ke svému podnikání, si můžete uplatnit jako výdaj. Výpisy z osobního účtu, na základě kterých budete uplatňovat výdaje, přiložte k daňové evidenci. Nejlépe do pokladny, pokud ji povedete. (Martina)