Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: daňová evidence - dotaz na datum nakladu/prijmu  (Přečteno 930 krát)

psychono1

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 1

Dobrý den, tento první rok budu dělat daňovou evidenci (jsem student, ale mam ted vysoke naklady takze paušalně se mě to nevyplatí). Našel jsem vzory na daňovou evidenci v excelu a tak jsem vytvořil jednoduchou tabulku a když zapisuji datum přijmu/vydaju tak se uvádí datum kdy jsem vystavil fakturu nebo datum kdy jsem penize obdrzel ci poslal?

Ještě mám jeden dotaz a to vedle datumu mam sloupec doklad kde uvedu nějaké označení dokladů - mám např. na faktury napsat to číslo pro lepší přehlednost? a na doklady taky?

děkuji moc za rady
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
daňová evidence - dotaz na datum nakladu/prijmu
« Odpověď #1 kdy: Leden 16, 2010 »

Do daňové evidence uvádíte den, kdy jste peníze obdržel či poslal.
Ano, pro lepší přehlednost si doklady očíslujte. Například přijaté faktury FP/1, FP/2 ....
IP zaznamenána
Stran: [1]