Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Pronájem jednací místnosti - lze dát do nákladů ?  (Přečteno 923 krát)

radek2

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 4

Dobrý den,

uvažuji o pronájmu jednací místnosti pro občasné nepravidelné pracovní schůzky se zákazníky. Je taková jednačka považována za provozovnu (musí být označena) ?  Dá se dát do nákladů ?

Děkuji za odpověď.

Radek
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15045
Pronájem jednací místnosti - lze dát do nákladů ?
« Odpověď #1 kdy: Červen 13, 2009 »

Jednací místnost není považována za provozovnu. Do nákladů můžete dát vše, co jste schopen obhájit jako výdaj na dosažení příjmů.
IP zaznamenána
Stran: [1]