Dobrý den,
pročetl jsem zde několik témat a rád bych si ještě ujasnil několik věcí, jestli jsem to dobře pochopil.
Jsem zaměstnán na HPP, a rád bych si k tomu občas přivydělal. Cílem je občasný nákup a prodej víceméně čehokoliv. (cyklistické doplňky, autodíly...)
Cílem je zprostředkovat \"mezičlánek\" mezi dodavatelem a kupujícím, ať již koncovému nebo jiné firmě. Zřízení skladu nepředpokládám.
1. Pokud jsem zaměstnán na HPP platí za mě sociální a zdravotní pojištění zamestnavatel a není tudiž v tomto směru z mé strany žádná povinnost cokoliv doplácet? (vyjma daně z příjmu)
2. K mému účelu je zapotřebí zřídit živnost volnou - Výroba, obchod a služby ?
3. Pokud nakoupím zboží u dodavatele, musím k ceně, za kterou chci já poté prodat ono zboží zákazníkovi připočítat DPH? (Sám jako OSVČ nepředpokládám nějak závratné výdělky, už vůbec ne přesahující 1mil. za 12 měsíců)
4. Jak to je v případě, že objednané zboží, které na své náklady nakoupím, neprodám dál? Z důvodu, pokud si jej nechám nebo objednavatel nakonec nepřevezme?
Děkuji