Dobrý den, jsem v prakticky stejné situaci jako dotazující zde:
http://diskuse2.jakpodnikat.cz/viewtopic.php?id=6346 . Letos si budeme patrně brát hypotéku, a při uplatnění paušálních výdajů jako doposud bych měl dle \"posledního daňového přiznání\" čistý příjem cca 10 000 Kč. Nic moc. Jsem tedy odhodlaný zkousnout vyšší pojistné atd.
Přemýšlím ale nad \"dokumentací\" příjmů a výdajů. Mám bankovní účet, který používám pro podnikání i osobní potřebu, na něm měsíčně desítky pohybů. V současnosti mi stačilo evidovat příjmy. Ale dříve jsem si při skutečných výdajích vedl podrobný rozpis v Excelu, co každý pohyb na účtu znamenal a zda je daňový nebo nedaňový a podobně. Nyní mi vstávají vlasy hrůzou při představě, že bych všechny tyto pohyby přeťukával z papírových výpisů do Excelu, jen abych je vedl jako \"nedaňové\" ...
Jak tedy nejsnáze \"evidovat\" vysoké příjmy a téměř nulové náklady? Nejraději bych do přiznání do kolonky výdajů napsal \"0\", pokud by to šlo, ale předpokládám, že by to za a) bylo podezřelé, za b) musel bych to případné kontrole asi \"něčím\" doložit.