Dobrý den.
Informace, které se dočtu na tomto serveru mi vždy velice pomohou a tak bych se Vás tímto rád zeptal na následující:
Jsem OSVČ, výdaje uplatňuji paušálem a nyní jsem se stal plátcem DPH. Pořeboval bych vědět, jaké náležitosti musí splňovat přijatý daňový doklad na straně odběratele (tj. údaje na na mé straně)?
Jde mi o to, zda např. vyúčtování za internet, mobilní telefon apod., které jsou uvedeny jen na mé jméno (bez uvedení mého IČ a DIČ) a jsou zasílány na jinou adresu než jaké mám místo podnikání
mohu využít jako správný daňový doklad a nebo zda musím požádat o doplnění těchto údajů? A mohu uplatnit odpočet DPH za věci využívané k podnikání i z období cca před 3-mi měsící, když jsem ještě nebyl plátcem DPH?
Za odpovědi Vám předem děkuji. Krásný den.