Dobrý den,
vedu daňovou evidenci (výdaje uplatňuji paušálem, ale eviduji si je) a jsem plátcem DPH. Po Novém roce budu u Wedosu (hostingová firma) platit větší množství domén a hostingů a proto uvažuji o jejich zálohovém účtu. Bohužel nevím, jak vše správě zaevidovat? Ten zálohový účet funguje tak, že mi vystaví zálohovou fakturu, já zaplatím, oni mi hned zašlou daňový doklad a pak na konci každého měsíce zasílají faktury na částku 0 Kč za služby, které jsem využil.
Když si řekněme v lednu požádám o zálohovou fakturu na 10.000 Kč bez DPH a zašlu jim tedy 12.100 Kč, mohu si hned 10.000 Kč dát do daňových výdajů a 2.100 Kč do nedaňových? (jsem si vědom toho, že jde jen o informace pro mě). A DPH si zaeviduji až podle jednotlivých faktur, které mi zašlou na konci měsíce (zasílají pravidelně po měsíci) nebo si mohu odečíst hned celé DPH?
Děkuji moc.