Dobrý den,
má kamarádka začala podnikat jako vedlejší OSVČ od 1.9.2011 a odkoupila od původní majitelky krámek, s tím,že se vyrovnají po novém roce......kamarádka dala dotyčné paní majitelce zálohu hotově 100 000,--Kč ,která vystavila pouze PPD a nic víc:(
můj dotaz na Vás:a) ani jedna to nemá v účetnictví-účetní firma nezpracovala,neměla řádné podklady
b) není sepsaná žádná smlouva o nabytí a změně majitele
Můžete mně poradit jak postupovat?Byly jsme se radit u paní právničky,která původní majitelku předvolala k jednání,aby se výše uvedené skutečnosti napravily,ale paní to není ochotná udělat.Dostala jsem za úkol od paní právničky sepsat návrh smlouvy a vypracovat návrh jak postupovat....
Já jsem pro opravu účetnictví,aby se opravilo jak Daň z příjmu, tak i smluvní vztahy.Je to tak dobře?Účetní firma nám odmítá udělat rekonstrukci daňové evidence=jedná se o účetní firmu s.r.o. s odůvodněním,že paní účetní co to dělala je těžce nemocná,ale přeci podle selského rozumu,je firma povinna tohle napravit nebo se pleto?
Předem děkuji za jakokoliv radu
Liduna55