Poslal jsem přehledy pro zdravotní pojišťovnu (jo, mám VZP, tak se mi nesmějte) v termínu - 2.5.2012 - a to skrze datovou schránku (mají jen jednu, centrální). Skoro za měsíc mi dorazilo z pobočky, kde jsem registrován, dopisem upozornění, že jsem jim doposud nic neposlal a měl bych to urychleně napravit..
Není to první problém při komunikaci s touto pojišťovnou - při přihlašování živnosti jsem využil možnosti oznámení o podníkání na sociální a zdravotní pojišťovnu poslat živn. úřadem, na VZP pobočku bohužel tehdy taky nic nedorazilo... Nemáte taky podobnou zkušenost?
Jak byste řešili aktuální problém s přehledy? mám odpovědět jen ve stylu - \"přehledy jsem odeslal na datovou schránku, kterou ze zákona musíte používat - číslo datové zprávy je XYZ, dojhledejte si to pes centrálu... \" anebo spíš \"poslal jsem vám to přes datovku, ale asi máte nějaký problém, tak tady vám to posílám vytištěné\"... asi bych preferoval první variantu, ale nejsem si jist, jak je to s těmi zákonnými podmímkami. A taky mám dojem, že se oznámení mělo vyloženě poslat na pobočku, kde je člověk regostrován. U druhé varianty bych se bál, že první poslání budou ignorovat a jako datum odeslání přehledu budou brát to druhé a napaří mi pokutu za prodlení..
Tak co si o tom myslíte?
ještě dodám, že zmiňovaná pobočka se vyskutuje někde v moravsko spíše slezském kraji..
Ď