Dobrý den, chtěl bych se zeptat.
Daňová evidence, neplátce.
Na účet mi letos přišly od zákazníka 3 platby, k nim se automaticky vystavily/zaevidovaly 3 faktury...
Následně jsem se dohodl se zákazníkem, že mu peníze vrátím (službu už neodebíral, zapomněl zrušit trvalý příkaz v bance).
Dotazy:
- Mohu na tyto 3 faktury udělat jednu společnou storno fakturu (se součtem všech částek) nebo musím udělat 3 samostatné faktury?
- Storno faktura bude na totéž co původní faktura, označena v záhlaví STORNO, se zápornou částkou a nechám si jí od zákazníka podepsat (převzal), následně mu peníze vrátím OK?
- číslo faktury bych nehal asi stejné, jen před něj přidal např. \"S\" (jakoby nová storno řada) nebo tak, protože stávající řadu mi generuje skript a těžko bych to tam komponoval.
- Storno fakturu/y dám do evidence jako výdaj daňový? Můžu tak?
Děkuji
Milan