Zdravím,
již delší dobou provozuji kammený obchod. Jsem FO a plátce DPH. Nedávno jsem dostal nabídku prodávat zboží formou komisního prodeje.
Chtěl jsem se Vás zeptat na co si dát u komisního prodeje pozor.
Jde mi o to, jestli vůbec můžu vystavovat faktury na něco co vlastně ani nemám skaldem a nikdy jsem to nekoupil.
Bude to probíhat nějak takto:
1) Dealer mi přiveze na firmu zboží
2) Zboží prodám zakaznikovi (musím vystavit daň doklad)
3) Ideálně budu chtít oddělit takto vydělané peníze do extra kasy
4) Vyučtování jednou za měsíc apod.
5) Dealer mi jednou za měsíc vystaví fakturu na prodané zboží, kterou mu zaplatím
6) Rozdíl bude můj zisk
Jde mi o to abych v tom neměl chaoz. Je to takto správně? Mám účetní program Trell...mám toto zboží vést odděleně?
Děkuji
H.