Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Přenesení daňové povinnosti - vyplnění tiskopisu  (Přečteno 2172 krát)

cateli

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 67

Dobrý den, jen jsem nanečisto vyzkoušela vyplnit tiskopis na režim přenesení daňové povinnosti a jsem z toho úplně vedle. Jsem laik a tak jsem si koupila nový účetní program, který (jsem si myslela) za mě všechno udělá. Ale zůstali mi tam volné dva sloupce - rozsah plnění a sloupec MJ. Ve sloupci rozsah plnění budu mít dopsaný kód práce? a MJ bude prázdné? To se používá u zlata? Chápu to dobře? U mě se jedná o montáž oken. A ještě jeden dotaz. Tiskopis podávám jen na své vydané faktury nebo i na přijaté? Moc děkuji za rady. Lucie
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Přenesení daňové povinnosti - vyplnění tiskopisu
« Odpověď #1 kdy: Březen 22, 2012 »

U stavebních a montážních prací se jedná o kod 4, MJ bude prázdné.
tiskopis odevzdáváte i na přijatá plnění. Rozlišíte křížkem, zda jste dodavatel nebo odběratel.
IP zaznamenána

cateli

  • Jr. Member
  • **
  • Příspěvků: 67
Přenesení daňové povinnosti - vyplnění tiskopisu
« Odpověď #2 kdy: Březen 22, 2012 »

Dobrý den, paní Marie, ten kód plnění č. 4 tam uvedený mám, měla jsem namysli CZ-CPA ....   nebo to se uvádí jen do faktury a do hlášení ne? Na to mi tam kolonka chybí, dalo by se to nacpat jen do tohoto soupce rozsah plnění. Omlouvám se, ale jsem samouk a každá takováto nová věc je pro mě něco příšerného. Moc vám děkuji za ochotu pomáhat. Lucie
IP zaznamenána

Marie

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 916
Přenesení daňové povinnosti - vyplnění tiskopisu
« Odpověď #3 kdy: Březen 22, 2012 »

Tak přiznám se, že také si ještě nejsem jista. Mám za sebou teprve první zkušenost s odevzdáním Přiznání k DPH doplněné o Výpis z evidnce..... dle §92e. Jednalo se o JEDNU fakturu v tomto režimu.