Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti  (Přečteno 5707 krát)

tripleTTT

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9

Ahoj, mel bych dotaz.

Mohu v dobe pracovni neschopnosti vystavit fakturu, za praci, ktera je jiz hotova (drive pred onemocnenim)?

Jde mi o tohle. Budu mit vetsi zakazku. Tu dokoncim. Nasledne mam vystavit fakturu. V teto dobe dlouhodobe onemocnim. Mohu vystavit tu fakturu v době nemocenské nebo musim az po skonceni nemocenske?

Diky za odpoved
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 08, 2007 »

Bude z faktury zřejmé, že práce byly provedeny v době před PN?
Nemocenské dávky pobíráte z nem. pojištění OSVČ?
IP zaznamenána

tripleTTT

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 9
Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 12, 2007 »

Citace: Martina
Bude z faktury zřejmé, že práce byly provedeny v době před PN?
Nemocenské dávky pobíráte z nem. pojištění OSVČ?
Ano z faktury to bude zrejme. A davky pobiram, tak jak popisujete. Tak me jeste napadlo nestacilo by posunout datum zdanitelneho plneni dopredu?
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
« Odpověď #3 kdy: Prosinec 12, 2007 »

U služeb je většinou zdanitelné plnění uskutečněno dnem jejího poskytnutí, nebo dnem vystavení daňového dokladu, podle toho, který z těchto dnů nastane dříve.
Takže jestli nemáte například uzavřenou smlouvu o dílo, ve které jsou sjednaná dílčí plnění, můžete fakturovat i dřív a tím posunete i datum zdanitelného plnění.
IP zaznamenána
Stran: [1]