Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Nákupy v obchodním řetězci  (Přečteno 2732 krát)

Milka 64

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 17
Nákupy v obchodním řetězci
« kdy: Březen 27, 2017 »

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na tuto situaci. Pokud nakoupím nějaké věci např v Lidlu či jiném obchodním řetězci tak mi dají klasickou pokladní účtenku, jak ale postupovat v případě, že cena bude nad 10 tisíc korun a já si nakoupené zboží budu chtít dát do nákladů ať už jako drobný majetek nebo pro další prodej? Jsou povinni mi vystavit hotovostní fakturu ? Jsem plátce DPH , vedu DE.      Děkuji
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
Re:Nákupy v obchodním řetězci
« Odpověď #1 kdy: Březen 27, 2017 »

Sdělte dodavateli své DIČ a požádejte o vystavení daňového dokladu. Povinnost vystavit daňový doklad pro osobu povinnou k dani je zakotvena v § 28 odst. 1 zákona o DPH.
IP zaznamenána

Milka 64

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 17
Re:Nákupy v obchodním řetězci
« Odpověď #2 kdy: Březen 28, 2017 »

Děkuji, myslela jsem si to.
IP zaznamenána
Stran: [1]