Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Hlavní činnost x vedlejší činnost x sociální  (Přečteno 3440 krát)

Salamina

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2

Dobrý den,
chtěla bych se poradit. V současné době studuju kombinované studium a funguji jako lektor. Můj příjem je složen ze stipendií, velkého množství DPP (s různými organizacemi) a nyní i DPČ.
Nyní bych si chtěla udělat živnost, abych mohla vykonávat semináře i sama na sebe a ne jen zprostředkovaně.
Živnost nyní potřebuji k tomu, abych si mohla nyní nechat akreditovat semináře, které budu však vyučovat pravděpodobně nejdříve od září (tj. příjem bude až za půl roku, ale živnost musím mít abych akreditovala semináře již teď).
Nyní však nevím, zda se u mě bude jednat o hlavní činnost či vedlejší činnost a jak to mám mít se sociálním.
Všechny stávající věci jinak zůstanou a jsou tak, že některý měsíc dostanu od jedné organizace více než 10000, některé nikoliv. Zpravidla však dostanu více než 2500 od jedné organizace v rámci měsíce. Nyní to řeším tak, že si platím zdravotní a některé měsíce mi přijde i od nějaké organizace, některé ne a já si většinou vyberu po roce přeplatek.
Nevím však, zda takto mohu či nemohu mít živnost jako vedlejší a jak to dělat se sociálním.
Zároveň vím, že některé měsíce z živnosti nebudu mít žádný příjem (prázdniny a přilehlé měsíce) a některé by zase snad mohl být slušný. Co s tím?
Budu moc ráda za jakoukoliv radu, nyní v tomto plavu... Předem díky.
IP zaznamenána

Salamina

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2
Re:Hlavní činnost x vedlejší činnost x sociální
« Odpověď #1 kdy: Leden 27, 2017 »

Ještě doplním, že je mi 29. Nejsem si jistá, zda to má nějaký vliv, ale přeci jen...
IP zaznamenána

Zdena

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 15044
Re:Hlavní činnost x vedlejší činnost x sociální
« Odpověď #2 kdy: Leden 31, 2017 »