Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Zaměstnání + vedlejší činnost - daně.  (Přečteno 2347 krát)

-maf-

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2

Dobrý den.
Omlouvám se, ale poradí někdo s vyplněním daňového přiznání.
Pracuji jako učitel a k tomu podnikám na vedlejší činnost. Daňové přiznání dříve dělala daňová poradkyně ve škole, letos ho budu dělat sám, ale moc se v tom necítím. Zaměstnavatel mi vydá potvrzení o příjmech, včetně zaplacení zdravotního a sociálního pojištění. Jak ale (do jakých řádků) zapsat odpisy za hypotéku, životní a důchodové pojištění a hlavně příjmy a výdaje za podnikání? Jak tohle vše spojit a kombinovat se zaměstnáním?
Děkuji za radu.
IP zaznamenána

JANAA

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 1387
Zaměstnání + vedlejší činnost - daně.
« Odpověď #1 kdy: Leden 06, 2013 »

Dobrý den, příjmy z podnikání vyplníte do přílohy č. 1 daňového přiznání, z té pak přenesete na stranu dvě přiznání, řádky 36 - 45.
Hypotéka, životní a důchodové řádky 46 - 53 na straně 2 daňového přiznání.
Příjmy ze zaměstnání z Potvrzení o příjmech od zaměstnavatele řádky 31 -35. Jana
IP zaznamenána

-maf-

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 2
Zaměstnání + vedlejší činnost - daně.
« Odpověď #2 kdy: Únor 04, 2013 »

Dobrý den.
Děkuji za odpověď.
Přesto bych ale ještě poprosil o radu.
Příjmy od zaměstnavatele jsem vyplnil na řádky 31-35. V Příloze 1 jsem vyplnil příjmy a výdaje z podnikání na řádky 101-103. Dál už nic, žádné jiné řádky? Výdaje byly vyšší než příjmy. (vyplňuji je včetně DPH?)? Nebo také musím vyplnit \"blok 2 - Dopňující údaje\"?
Rozdíl z řádků 101-102 přenesu na řádky 37, 41 a 41a? Již ne do řádku 44. Je to tak?
Oddíl 3 na straně 2 jsem vyplnil.
Strana 3 - jsem svobodný, bezdětný, takže ta zůstane asi celá volná... A na straně 4 již vyplním pouze Žádost o vrácení přeplatku.
Příloha 2 nic.
Já jsem z toho ma-or. :D
IP zaznamenána