Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Daňové přiznání OSVČ, student, brigáda  (Přečteno 3201 krát)

vvikki

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 11

Dobrý den,

ráda bych se zeptala na dańové přiznání, jsem studentkou jako vedlejší činnost provozuji eshop kde vedu daňovou evidenci (nejsem plátce DPH), k tomu mám brigádu v obchodě, kde mám podepsané prohlášení (růžový papír a doložené potvrzení o studiu) výdělek není pravidelný vždy max 1900kč. Jak mám nyní zpracovat danové příznání? budu delat i přehledy pro zdravku a sociálku?

Ještě bych se chtěla zeptat do teď na mě táta uplatňoval slevy na studenta, bude je moci nadále využívat ačkoliv od 7.měsíce jsem OSVČ?

Děkuji
IP zaznamenána

JANAA

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 1387
Daňové přiznání OSVČ, student, brigáda
« Odpověď #1 kdy: Leden 04, 2013 »

Dobrý den, otec si na Vás slevu může uplatňovat i nadále, pokud jste nedosáhla 26 roků.

Nepíšete, jak vysoké jsou příjmy z podnikání, ale daňové přiznání a přehledy na příslušnou zdravotní pojišťovnu a sociálku by jste měla podat.      
Jana
IP zaznamenána

vvikki

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 11
Daňové přiznání OSVČ, student, brigáda
« Odpověď #2 kdy: Leden 04, 2013 »

Omlouvám se za neuplné informace podnikám jako OSVČ od 7 měsíce, cca průměrný měsíční výdělek je 1000kč.
IP zaznamenána

jaromira

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 719
Daňové přiznání OSVČ, student, brigáda
« Odpověď #3 kdy: Leden 04, 2013 »

Pokud máte vedle příjmů ze závislé činnosti( brigáda v obchodě ) jiné  příjmy vyšší jak 6 000 Kč, jste povinna podat DAP. Vzhledem k vaším příjmům vám nevznikne daňová povinnost, vypočtenou daň vám pokryje základní sleva na poplatníka.

Přehledy pro OSSZ a ZP taky musíte odevzdat.
IP zaznamenána

jaromira

  • Hero Member
  • *****
  • Příspěvků: 719
Daňové přiznání OSVČ, student, brigáda