Jak podnikat - diskuzní fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1]

Autor Téma: Reklamace zboží co není ve stálém sortimentu  (Přečteno 2200 krát)

Michal Kolesa

  • Newbie
  • *
  • Příspěvků: 6
    • http://michal.kolesa.zde.cz

Jak je to s reklamací, nějakého spotřebitelského zboží jak to diskonty typu Lidl, Penny, nazávají co není ve stálém sortimentu, jako třeba vrtačky.
 
Když si koupím v prodejně typu lidl, penny vrtačku a ona se mi rozbije, tak můžu uplatnit reklamaci podle zákona, ale co s tím třeba lidl, penny, norma, určitě nemá s žádným servisem smlouvu. ´
 
A prodavačka na pokladním páse ji bude asi těžko rozebírat a zjišťovat, zda je například. hřídel v ose, když řeknu, že mi vrtačka láme vrtáky (vrták se zlomí, když je např. nesouměrně naostřen - jsou různé \"boční\" síly, nebo vrtačká hází - existuje čelní a obvodové házení a vrtá není zatěžován poue v ose, a nebo poslední důvod, větší přítlačná síla na vrták než je kritická síla vzpěru).
 
Jak řeší tyto řetězce reklamace ? To vyměňují kus za kus, pokud jej ještě mají nebo vrátí peníze a omluví se a nebo mi to prodavačka na pokladním páse opraví ?
IP zaznamenána
Stran: [1]