Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Sociální, zdravotní, nemocenské pojištění => Téma založeno: tripleTTT Listopad 28, 2007

Název: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
Přispěvatel: tripleTTT Listopad 28, 2007
Ahoj, mel bych dotaz.

Mohu v dobe pracovni neschopnosti vystavit fakturu, za praci, ktera je jiz hotova (drive pred onemocnenim)?

Jde mi o tohle. Budu mit vetsi zakazku. Tu dokoncim. Nasledne mam vystavit fakturu. V teto dobe dlouhodobe onemocnim. Mohu vystavit tu fakturu v době nemocenské nebo musim az po skonceni nemocenske?

Diky za odpoved
Název: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
Přispěvatel: Zdena Prosinec 08, 2007
Bude z faktury zřejmé, že práce byly provedeny v době před PN?
Nemocenské dávky pobíráte z nem. pojištění OSVČ?
Název: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
Přispěvatel: tripleTTT Prosinec 12, 2007
Citace: Martina
Bude z faktury zřejmé, že práce byly provedeny v době před PN?
Nemocenské dávky pobíráte z nem. pojištění OSVČ?
Ano z faktury to bude zrejme. A davky pobiram, tak jak popisujete. Tak me jeste napadlo nestacilo by posunout datum zdanitelneho plneni dopredu?
Název: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti
Přispěvatel: Zdena Prosinec 12, 2007
U služeb je většinou zdanitelné plnění uskutečněno dnem jejího poskytnutí, nebo dnem vystavení daňového dokladu, podle toho, který z těchto dnů nastane dříve.
Takže jestli nemáte například uzavřenou smlouvu o dílo, ve které jsou sjednaná dílčí plnění, můžete fakturovat i dřív a tím posunete i datum zdanitelného plnění.