Jak podnikat - diskuzní fórum

Témata => Podnikání => Téma založeno: paf Květen 24, 2018

Název: E-shop e-maily
Přispěvatel: paf Květen 24, 2018
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho je nutné uchovávat e-mailovou komunikaci se zakaznikem v ramci e-shopu, ptám se kvůli archivaci v souvislosti s možnými kontrolami FU a podobně a také kvůli té nové ochraně os. udajů GDPR nebo stačí uchovávat jen faktury a doklady o prodeji v papírové podobě a tu komunikaci smazat? Podnikání jsem již ukončila, tak nevim, co s tím, jestli se mě to GDPR týká, když už nepodnikam. Vedla jsem jen danovou evidenci, neplatce DPH. Děkuji za radu, nevím, na kohi se obrátit.
Název: Re:E-shop e-maily
Přispěvatel: paf Květen 24, 2018
Ještě pro doplnění, podnikání jsem ukoncila 2014 a za ten samý rok si uplatnila v DP zbyvajici část ztráty z předešlých let, kdy se tedy mohou veškeré faktury, výpisy a emaily smazat a skartovat? Děkuji
Název: Re:E-shop e-maily
Přispěvatel: paf Květen 25, 2018
A ještě prosim, když budu uchovávat ty faktury, stačí jen v papírové podobě, mam je z PC smazat a mam nejak zpětně informovat ty zákazníky? I když technicky nevím jak. Odepisovat každému mi přijde hodně zdlouhavé nebo to není potřeba? Dekuji moc za každou radu